Email: klantenservice@anaalvibrators.nl

Vandaag voor 22:30 besteld = morgen genieten!

Vandaag tot 23:00 bereikbaar +31(0)85 1305472

levering

Bezorg- en ophaalopties

Vragen over de Anaalvibrators.nl bestelling of de aflevering? Vind hier alle informatie over jouw bestelling of neem contact op met de klantenservice.

Veelgestelde vragen over bezorgen & ophalen

Door wie en wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij streven ernaar dat bestellingen die op werkdagen online voor *22:00 uur binnenkomen nog dezelfde dag worden verzonden. *Let op! Wanneer je voor het eerst iets bestelt, en achter wenst te betalen kan het iets langer duren voordat wij jouw bestelling bezorgen, omdat wij eerst jouw gegevens controleren.

De bestelling wordt dan de volgende dag door DHL- Parcel afgeleverd volgens het hieronder vermelde schema. Bestel je in het weekend hou dan ook rekening met de leverdagen van DHL-Parcel, zoals hieronder vermeld.

Besteldag Bezorgdag Bezorgd overdag Bezorgd ‘s avonds
Maandag Dinsdag 11:00 – 18:00 18:00 – 21:00
Dinsdag Woensdag 11:00 – 18:00 18:00 – 21:00
Woensdag Donderdag 11:00 – 18:00 18:00 – 21:00
Donderdag Vrijdag 11:00 – 18:00
Vrijdag Zaterdag 09:00 – 15:00
Zaterdag Maandag 11:00 – 18:00 18:00 – 21:00
Zondag Maandag 11:00 – 18:00 18:00 – 21:00

Je ontvangt van ons in de ochtend een e-mail met daarop het dagdeel wanneer ze die dag bij jou langskomen met jouw pakket.

DHL Parcel doet van dinsdag t/m zaterdag vier aanbiedpogingen.

De eerste 2 aanbiedingen zijn in de middag tussen 11:00 & 18:00 uur, daarna wordt je pakket 2 keer in de avond aangeboden tussen 18:00 & 21:00 uur (met uitzondering van vrijdag & zaterdag dan is er geen avondaanbieding).

Let op! Zendingen van vrijdag die op zaterdag voor het eerst aangeboden worden, zullen op maandag opnieuw aangeboden worden tussen 14:00 & 18:00 uur indien je op zaterdag niet thuis was.

Wanneer je niet thuis bent en je pakket past niet in de brievenbus, dan kan het zijn dat DHL-Parcel het pakket aanbiedt bij de buren. Je ontvangt dan een kaart in de brievenbus met daarop het adres waar het pakket is bezorgd. Als de buren niet thuis zijn, laat de bezorger van DHL-Parcel een kaart achter in de brievenbus. Daarop staat een bezorgcode waarmee je kunt ingrijpen in het bezorgadres via www.dhlparcel.nl. Je kunt daar aangeven of je het pakket liever een andere dag ontvangt, bij buren afgeleverd wilt hebben of bij een DHL Parcelshop bij jou in de buurt wilt afhalen.

Het is ook mogelijk om gelijk bij het bestellen van je order een DHL Parcelshop te kiezen waar je het pakket kan afhalen. Klik hier voor mee uitleg over DHL Parcelshop.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor een online bestelling rekenen wij € 2,95 verzendkosten. Voor alle overige bestellingen (telefonisch/schriftelijk) bedragen de verzendkosten nog € 5,99 per bestelling.

Word jouw bestelling in meerdere zendingen geleverd dan worden er geen extra verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja. Bij stap 2 “Bezorgadres” in je winkelmandje heb je de optie om een afwijkend bezorgadres in te geven. Dit kan een zelf gekozen adres zijn of je kunt ervoor kiezen om je pakket op te halen in een DHL Parcelshop.

Indien je kiest voor ophalen bij een DHL Parcelshop dan krijg je de dichtstbijzijnde filialen bij jou in de buurt te zien en kun je hier je keuze aangeven. Wanneer je het pakket op wenst te halen bij een andere DHL Parcelshop. Het kan ook zijn dat je jouw pakket op kan halen bij een DHL Parcelstation. Klik hier voor alle info over DHL Parcelstations.

Wat is een DHL Parcelshop?

Een DHL Parcelshop is een afleverpunt voor pakketten gevestigd in een winkel. Hier kun je doordeweeks, ’s avonds en in het weekend pakketten ophalen of retoursturen. Zodra het pakket voor je klaar ligt ontvang je een melding per e-mail of sms. Wanneer je het pakket na twee dagen niet hebt opgehaald ontvang je een herinnering. Na vijf dagen ontvang je nog een herinnering. Als je het pakket na zeven dagen niet hebt opgehaald wordt dit naar ons teruggestuurd.

Let op!!! Voor het ophalen is een legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort, of rijbewijs) verplicht.

Mijn pakket zou bezorgd zijn, maar ik heb het nog niet ontvangen.

Je kunt via je track en trace code je pakket volgen.

Staat op de site dat het pakket geleverd zou moeten zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Is mijn bestelling al verzonden?

Zodra je pakket is verzonden, sturen we je een e-mailbericht. In dit bericht vind je alle informatie om de verzending te volgen.

Ik heb bericht gekregen dat een door mij besteld - en al betaald - artikel is uitverkocht. Wat kan ik doen?

Heb je van ons bericht gekregen over een artikel dat is uitverkocht, dan kan je via het contactformulier of telefonisch aan onze klantenservice laten weten wat je wilt:

Of je kiest een ander artikel, het eventuele prijsverschil wordt verrekend.
Of je laat het aankoopbedrag van het uitverkochte artikel op je rekening terugstorten.